با استفاده از این سامانه می توانید اخرین اخبار و اطلاعات را در اختیار مشتریان قرار دهید و با طراحی فرم های نظرسنجی از نظرات انها اگاه شوید . همچنین مشتریان می توانند با استفاده از این سامانه از وضعیت اعتبارات و چک های خود اگاه شوند .
قابلیت های کلیدی :
· امکان ارسال پیام میان سازمان و مشتریان بصورت پیام متنی و صوتی
· امکان ثبت شکایات و پیگیری انها
· امکان مشاهده وضعیت اعتبارات
· امکان اگاهی از تخفیفات ویژه فروش
· امکان ثبت نظرسنجی در مورد فروشندگان و کلیه فرایند فروش
· امکان ثبت امتیاز برای مشتریان و اعطای تخفیفات به ازای امتیازات به انها
· امکان درخواست ویزیت از سوی فروشگاه و مشتریان
· امکان ثبت تقاضای ملاقات حضوری با مسولین سازمان
· امکان ارسال پیام قبل از موعد سر رسید اسناد دریافتی
|